
ARTUR STEFANIAK
EKSPERT SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI
STRATEGIE KOMUNIKACYJNE I MEDIALNE
Moja wieloletnia praktyka pokazuje, jak wiele firm i podmiotów działa ad hoc. Swoje firmy próbujemy traktować jak własne dzieci, usprawiedliwiając błędy, które popełniają. Później przychodzi refleksja - dlaczego nam się nie udaje? Dlaczego nie generujemy optymalnych zysków? Czemu "dokładamy do interesu"? Co powoduje, że nasi klienci odpływają do konkurencji? Przecież tyle wydaliśmy na reklamę!
Z pomocą przychodzi ktoś taki jak ja. Ktoś, kto chłodnym, a zarazem merytorycznym okiem spojrzy i przeanalizuje wszystkie za i przeciw, rozkładając na czynniki pierwsze wartości Twojej działalności, po czym dobierając odpowiednie narzędzia, zbierze je w jeden, kluczowy case. Wskaże drogę i kierunek działania. Krok po kroku.
Zajmuję się również obsługą operacyjną, czyli praktycznym wdrożeniem i realizacją strategii.
Abym mógł przygotować dla Ciebie strategię komunikacji, muszę doskonale poznać specyfikę Twojego biznesu. Kilka spotkań, wiele pytań. Będąc odpowiednio zbriefowanym, strategię podzielę na kilka części i etapów. Czas jej przygotowania nie powinien przekroczyć 14-21 dni.
CZĘŚĆ ANALITYCZNA
- określenie celów komunikacyjnych, głównych i szczegółowych
- analiza otoczenia rynkowego (konkurencji)
- audyt medialny
- charakterystyka grup docelowych i grup interesariuszy
- analiza SWOT (mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia)
- określenie ognisk komunikacyjnych i przesłań kluczowych w oparciu o Message House
- KPI [kluczowe wskaźniki efektywności]
CZĘŚĆ OPERACYJNA | HARMONOGRAM
- kanały i zasięg komunikacji
- przygotowanie i wdrożenie narzędzi oraz platform
komunikacyjnych
- planowanie treści i ich wdrożenie
- przygotowanie liderów opinii (ekspertów, przedstawicieli
firmy) ; szkolenie medialne, trening Q&A
- identyfikacja copywriterska i wizualna
- koncept medialny [biuro prasowe, media relations, monitoring mediów)
SCHEMAT DZIAŁANIA





MEDIA
Strategicznie dobrane tytuły prasowe, audycje radiowe i programy telewizyjne.
Dziennikarze na bieżąco informowani, edukowani i uświadomieni poruszanych kwestii. Inspirowanie tematami pośrednio i bezpośrednio związanymi ze specyfiką i charakterem Twojej marki.

GRUPY DOCELOWE
Uświadomieni wyboru, informowani o Twoich aktywnościach i działalności. Komunikacja skierowana strategicznie, wspiera działania marketingowe i pozwala na realizację postawionych celów sprzedażowych.

EFEKT
Twój produkt / usługa jest podmiotem o którym „się mówi”
Chcę go kupić, bo go znam, słyszałem o nim. Chcę subskrybować jego media społecznościowe, by dowiedzieć się jakie podejmuje aktywności, jakie ma opinie. Identyfikuję się z nim, bo jest „modny”, ceniony również przez moich znajomych i przyjaciół.
Chcę go sprzedawać, bo moi Klienci się o niego pytają.
MOJA FILOZOFIA | 4 PRZYKAZANIA BIZNESU
CO JESZCZE MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ?